Σον Πεν

Tο αστειάκι του Σον Πεν. Κόντρα λοιπόν σε όλους αυτούς, ο Σον Πεν παρέδωσε το Οσκαρ Καλύτερης Ταινίας στον Αλεχάντρο Ινιαρίτου και πέταξε το εξής καλαμπούρι: «Ποιος έδωσε Πράσινη Κάρτα σ'αυτόν τον μπάσταρδο;». Ο Ινιαρίτου φυσικά ξελιγώθηκε - άλλωστε μιλάμε για δυο φίλους και πρώην συνεργάτες (ο Σον Πεν πρωταγωνιστούσε στα «21 γραμμάρια»). Ομως, την αμέσως επόμενη μέρα, η «Guardian» κατηγόρησε τον Πεν για «ρατσισμό». Η τακτική τους είναι γνωστή: μετατοπίζοντας το κέντρο βάρους μιας απομονωμένης φράσης, εντοπίζεις το σημείο εκείνο που ακούγεται, αντικειμενικά, άσχημο στον οποιονδήποτε, και επιλέγεις (εντελώς αυθαίρετα) να το φέρεις στο προσκήνιο. Είτε για να πουλήσεις φύλλα, είτε επειδή έχεις (σοβαρό) πρόβλημα.

Απ' ότι φαίνεται όμως, η κοινωνική επίδραση των «κοινωνικών πολεμιστών» του twitter είναι αρκετά δυνατή για να τρομοκρατήσει τον κινηματογραφικό κόσμο. «Σε κάθε γυναίκα η οποία γέννησε κάθε φορολογούμενο και πολίτη αυτού του έθνους. Εχουμε παλέψει για τα ίσα δικαιώματα όλων. Είναι η ώρα να έχουμε ισότητα στους μισθούς και ίσα δικαιώματα μια για πάντα στις ΗΠΑ» βροντοφώναξε δικαίως η Πατρίτσια Αρκέτ παραλαμβάνοντας το επίσης δίκαιο βραβείο της για το «Μεγαλώνοντας». Οταν όμως συναντήθηκε ξανά με τους δημοσιογράφους στα παρασκήνια, έσπευσε να προσθέσει  το εξής: «Ηρθε η ώρα για όλους τους άνδρες που αγαπούν τις γυναίκες, όλους τους ομοφυλόφιλους και όλους τους έγχρωμους να αγωνιστούν για εμάς τώρα» - ατάκα που έκανε αρκετούς να αναρωτιούνται αν η έκκλησή της για την ισότητα των μισθών αφορούσε μονάχα τις λευκές γυναίκες.