Κάρεϋ Μάλιγκαν

Η Carey Mulligan, η βρετανίδα ηθοποιός που γνωρίσαμε στο «Pride & Prejudice» και θαυμάσαμε στο «Drive» έδωσε μια σπάνια συνέντευξη εφ’όλης της ύλης στο αγγλικό περιοδικό Harper’s Bazaar. Η 29χρονη μίλησε για τις γυμνές σκηνές της στη μεγάλη οθόνη, για τη συνάντησή της με την Meryl Streep και τo νέο της ρόλο στην ταινία ‘Suffragette’, όπου υποδύεται ένα χαρακτήρα που γράφτηκε αποκλειστικά για εκείνη. Εξάλλου, η ταλαντούχος ηθοποιός δίνει τόσο έντονες ερμηνείες που είναι αδιαμφισβήτητα ‘μούσα’ για πολλούς σκηνοθέτες.

Η Mulligan δεν δίνει συχνά συνεντεύξεις και προτιμά να ‘μιλάει’ μέσα από τη δουλειά της για αυτό η τελευταία της ταινία ‘Suffragette’ όπου πρωταγωνιστεί με την φίλη της Helena Bonham Carter και την Meryl Streep έχει ήδη προσελκύσει το ενδιαφέρον του σινεφίλ κοινού. Η ηθοποιός παρά το γεγονός ότι είναι παντρεμένη με τον δημοφιλή τραγουδιστή Marcus Mumford είχε δηλώσει στο παρελθόν ότι θα προτιμούσε να εμφανιστεί γυμνή σε μια ταινία παρά να τραγουδήσει. Κι όπως φαίνεται δεν είναι λίγες οι φορές που χρειάστηκε να βγάλει τα ρούχα της για τις ανάγκες ενός ρόλου: «Στο ‘Shame’ ήταν η καλύτερη γνωριμία με τον χαρακτήρα, ήταν μια από αυτές τις γυναίκες που δεν έχουν κανένα δυσάρεστο συναίσθημα για το σώμα τους. Στο ‘Suffragette’ ένιωσα ότι ήταν το σωστό. Δεν ήθελα ο πρωταγωνιστής να είναι προστατευμένος από την δοκιμασία που και οι υπόλοιποι χαρακτήρες έπρεπε να περάσουν. Όσον αφορά στη δουλειά δεν με πειράζει (σ.σ.να είμαι γυμνή)» είπε η Carey τονίζοντας ότι «κανείς δεν απολαμβάνει να είναι γυμνός στη σκηνή».  Η ηθοποιός δεν νιώθει το ίδιο άνετα με το σώμα της και στην προσωπική της ζωή, αφού όπως αποκάλυψε «την τελευταία φορά που φόρεσα μπικίνι στην παραλία ήταν πριν τρία χρόνια σε οικογενειακές διακοπές. Στο κόκκινο χαλί δεν φοράω τίποτα πάνω από το γόνατο ποτέ».

Μια ηθοποιός με το δικό της ταλέντο δεν θα μπορούσε να μην δώσει το 100% του εαυτού της για ένα ρόλο. Όπως εξήγησε και η ίδια η Mulligan έπρεπε να χάσει πολλά κιλά για να υποδυθεί την φυλακισμένη σουφραζέτα που κάνει απεργία πείνας: «Έπρεπε να φαίνομαι υποσιτισμένη αλλά τελικά πήρα κιλά. Παρόλο που δεν έτρωγα φρούτα και ζάχαρη μπορούσα να τρώω ξηρούς καρπούς. Οπότε άρχισα να τρώω μεγάλες ποσότητες ξηρών καρπών κάθε μέρα. Πήρα τρία κιλά και δεν μου έκαναν τα ρούχα μου». Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας, ένα άρθρο σε ένα περιοδικό την έκανε να βάλει τα κλάματα και όπως παραδέχεται δεν αντιμετωπίζει καλά τη δημοσιότητα αφού και η ίδια προσπαθεί να μην δίνει αφορμές: «Ήταν Κυριακή και ο βοηθός μου βγήκε για να αγοράσει εφημερίδες. Άνοιξα ένα περιοδικό και ένας δημοσιογράφος έγραφε ένα επιθετικό άρθρο για μένα. Δεν είχα πάει σε καμιά πρεμιέρα και δεν είχα δώσει συνέντευξη για έξι μήνες. Δεν περίμενα να διαβάσω ένα άρθρο για μένα. Με έκανε αμέσως να κλάψω. Ήμουν πολύ στεναχωρημένη και τηλεφώνησα στην μητέρα μου».

Η Carey Mulligan μεγάλωσε στη Γερμανία και μετακόμισε στην Αγγλία όταν ήταν οχτώ χρονών και εξηγεί πως ποτέ δεν ήταν ένα από τα δημοφιλή παιδιά για αυτό προσπαθούσε να προσαρμόζει την προσωπικότητά της ανάλογα με τους άλλους. Πλέον παρακολουθεί γυναίκες συναδέλφους της που θαυμάζει, όπως η Marion Cotillard, η Cate Blanchett και η Kate Winslet: «Αυτό που θαυμάζω σε αυτές τις ηθοποιούς είναι ότι κάθε επιλογή τους είναι πολύ δυνατή. Ακόμα κι αν παίζουν ένα ήσυχο ρόλο τον μετατρέπουν σε κάτι βαθύ και τολμηρό». Για αυτό δεν θα ξεχάσει ποτέ τη στιγμή που συνάντησε για πρώτη φορά την Meryl Streep αλλά και τις κόρες της με τις οποίες πλέον κάνει παρέα: «Την χρονιά που ήμουν υποψήφια για βραβείο για το ‘An Education’ δεν είχα γνωρίσει την Meryl. Στο γεύμα που δόθηκε για τα βραβεία της Ακαδημίας της έδωσα το χέρι μου για να την χαιρετίσω κι εκείνη με άρπαξε και μου είπε ‘μόλις τράβηξα την καλύτερη φωτογραφία σου, θα σου τη στείλω’. Αργότερα τη γνώρισα μέσα από τις κόρες της σαν ΄μαμά’ στην κουζίνα να φτιάχνει βραδινό. Όταν ήρθε στα γυρίσματα του ‘Suffragette’ είχα άγχος γιατί είναι ηθοποιός με ‘Η’ κεφαλαίο που έχει αυτή την εκπληκτική δύναμη». Η 29χρονη ηθοποιός φέτος έκανε το ντεμπούτο της στο West End στο πλευρό του Bill Nighy στο έργο ‘Skylight’ για το οποίο πήρε εκπληκτικές κριτικές, όμως όπως και στην λονδρέζικη παραγωγή ‘The Seagull’ αυτό που την ενδιέφερε ήταν να κερδίσει τις εντυπώσεις των ανθρώπων που θαυμάζει. Για αυτό προτιμά πάντα να βγαίνει από την πίσω πόρτα του θεάτρου κάθε φορά που νιώθει ότι δεν έδωσε μια καλή παράσταση ακόμα κι όταν όλοι θέλουν να την χειροκροτήσουν.